12 تا از بهترین خط چشم ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 111
نویسنده : alirezajk

مهم نیست که چطور می خواهید خط چشم خود را (ظریف یا چشمگیر) بزنید ، می خواهید بدانید که این کار تمام روز طول می کشد. در حقیقت ، صدها مشتری در یک نظرسنجی اخیر به آزمایشگاه زیبایی م Instituteسسه خانه داری خوب گفتند که طول عمر هنگام خرید خط چشم اولویت شماره 1 است.

خط چشم ماندگار بخواهید و ما تحویل می دهیم! اما ابتدا ، بیایید در مورد سه فرمول اصلی که می خواهید در نظر بگیرید بحث کنیم:

مداد: این خط چشم معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد (50٪ از زنان در نظرسنجی گفتند که این خط چشم است). استفاده از آن معمولاً راحتتر از مایع است زیرا وقتی اشتباه می کنید بسیار بخشنده است. اگر می خواهید چشم دودی داشته باشید ، روی درب بالایی و خط آب داخلی استفاده کنید.

LIQUID: هنگامی که رنگدانه از طریق نمد اشباع یا نوک اسفنجی استفاده شود ، تمایل به ایجاد رنگ غنی تر و شدیدتر دارد. برای استفاده از رنگ ثابت تر ، آستر را ببندید و قبل از استفاده تکان دهید. ممکن است مجبور شوید چند بار تمرین کنید تا آسترهای مایع را آویزان کنید ، اما یک خط فوق العاده دقیق دریافت خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که فقط روی درب های بالایی خود استفاده کنید ، نه روی خط آب.

GEL: این فرمول معمولاً در یک گلدان کوچک وجود دارد و برای استفاده از آن به برس مخصوصی نیاز دارید. اما ژل های جدیدتر مانند Benefit’s They’re Real! Push-Up Liner (بدانید چرا افراد حرفه ای ما در زیر آن را دوست دارند) در بسته بندی های اپلیکیشن پیچ و تاب دار عرضه می شود. با این نوع بهترین کیفیت را خواهید داشت - ثبات مداد با رنگ آمیزی آستر مایع.

هک سریع نرم افزار خط چشم: هنگام کار آرنج خود را روی یک میز قرار دهید. این به شما کمک می کند تا اوضاع ثابت بماند و اگر آشفته کار می کنید ، احساس نکنید که باید کاملاً از ابتدا شروع کنید. به سادگی از نوک Q در آغوش پاک کننده آرایش استفاده کنید و دوباره امتحان کنید یا برای پوشاندن اشتباهات کوچک از کانسیلر استفاده کنید. استفاده از پرایمر چشم می تواند دست ساز شما را نیز دست نخورده نگه دارد. Laura Mercier Eye Basics یا Urban Decay Primer Potion را امتحان کنید - هر دو برنده جایزه آرایش ضد پیری هستند. شب ها به دنبال دستگاه پاک کننده آرایش چشم بدون روغن Neutrogena باشید تا همه چیز را از بین ببرد. این یک کالای اصلی آزمایشگاه زیبایی است و توسط GH Seal پشتیبانی می شود.

اکنون ، برای خرید خط چشم های مورد علاقه آزمایشگاه زیبایی ، ادامه مطلب را بخوانید:

1
بهترین مداد قابل برگشت
خط چشم # ژل InstaReady

فرمول پزشکان
فرمول پزشکان
amazon.com
اکنون خرید کنید
اگر خط چشم می خواهید بدون اینکه محو شود ، این مداد ژل فرمول Doctors Formula همین است. در تست آزمایشگاه ما ، 100٪ از زنانی که آن را امتحان کردند ، موافقت کردند که این آزمایش در هنگام سایش کمرنگ نمی شود. یكی حتی آن را در سالن ورزشی می پوشید و فقط متوجه می شد كه در خط مژه های پایینی كمرنگ است. در پایه با یک تراش دهنده ارائه می شود ، اما استفاده از برخی از آزمایشگران به دلیل نرم بودن آستر برای آنها دشوار است.

2
مداد قابل جمع شدن در داروخانه
خط چشم خطای خطای معصوم

لورال
ulta.com
0.01 دلار
اکنون خرید کنید
مداد جمع شونده L’Oréal هنگام آزمایش در آزمایشگاه زیبایی ، حیرت زده شد. بازرسان تحت تأثیر عملکرد بالا با قیمت پایین تحت تأثیر قرار گرفتند ، زیرا هرگز نیازی به لمس کردن ندارند.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


3
مداد لوکس
خط چشم ضد آب بی نظیر Double Wear

استی لادر
ulta.com
28.00 دلار
اکنون خرید کنید
این مداد Estée Lauder با رنگ غنی خود (انتخاب از هشت سایه!) ، کاربرد صاف و لباس راحتی ما را تحت تأثیر قرار داد. یک آزمایش کننده گفت: "من بیشتر همه را دوست داشتم - خصوصاً اینکه چطور یک لکه داخلی و صاف کننده ساخته شده است." "در پایان روز ، یک دستمال مرطوب همه را پاک کرد ، تمیز!" با لمس سبک اعمال کنید. اگرچه بافت خامه ای آن را دوست داریم ، اما اگر مراقب نباشید استفاده از آن خیلی راحت است.

4
بهترین مایع
Eyes to Kill Proliner خط چشم

جورجیو آرمانی
nordstrom.com
36.00 دلار
اکنون خرید کنید
اگر از آسترهای ضخیم و دراماتیک خوشتان می آید عالی است ، نسخه مایع جورجیو آرمانی مطابق با نام خود است. در تست آزمایشگاه مورد علاقه مصرف کننده بود ، در طول روز لک نمی زد و محو نمی شد. این همچنین بدان معنی است که هنگام استفاده از آن باید سریع کار کنید - پس از خشک شدن رنگ غنی ، رنگ آن جا می گیرد. آزمایش کنندگان در مورد اپلیکاتور به وجد آمدند و گفتند که این امر برای ایجاد یک خط صاف و سازگار مفید است. جدا از رنگ مشکی کلاسیک ، در رنگ های سرگرم کننده مانند فیروزه ای و نارنجی سوخته نیز موجود است.

5
مایع دقیق
خط چشم ضد زنگ ضد آب Perversion

سقوط شهری
sephora.com
22.00 دلار
اکنون خرید کنید
آستر مایع Urban Decay مانند یک مارک نوک نمکی نازک طراحی شده است تا بتوانید ظاهری کاملاً واضح و واضح دریافت کنید. آزمایش کنندگان به آنها کمک کردند تا نماهای عالی خود را ایجاد کنند و بدون دردسر زدن یا پرش از روی پلک ها نرم و صاف استفاده کنند. اگر شما فقط انگشتان پا را به دنیای بوشهای مایع فرو می کنید بسیار عالی است ، یک آزمایش کننده گفت: "این می تواند اضطراب خط چشم مایع هر کسی را آرام کند!"

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


6
مایع فروشگاه مواد مخدر
خط چشم مایع دریافت کنید

دختر بچه
ulta.com
8.99 دلار
اکنون خرید کنید
آستر مایع داروخانه CoverGirl’s به راحتی روی درب ها می لغزد و ظاهر دلخواه شما را بدون محو شدن در طول روز ایجاد می کند. یک تست کننده گفت: "این مانند خط چشم ضد آب رفتار می کرد ، اما وقتی می خواستید آن را از بین ببرید ، با خیالی راحت از بین می رود و هیچ اثری از خود به جای نمی گذارد." برای دیدن رنگ نهایی ، اجازه دهید فرمول کاملا خشک شود. یک آزمایش کننده خاطرنشان کرد که خشک می شود و رنگ آن عمیق تر است.

7
مایع مورب موجود در داروخانه
آستر منحنی

میبلاین
ulta.com
7.99 دلار
اکنون خرید کنید
نوک 

از آستر مایع Maybelline در یک زاویه خم می شود ، بنابراین شما می توانید آن را به راحتی در اطراف خط مژه مانور دهید. یک آزمایش کننده گفت: "این به من کنترل بیشتری می بخشد و به من کمک می کند تا یک اثر بالدار بهتر با رنگ سیاه غنی داشته باشم." همچنین برنده جایزه GH Beauty Breakthrough ، امتیازات بالایی را به دست آورد تا خط مژه را کاملاً واضح نشان دهد و ثابت بماند.

8
مایع کاربرد آسان
خط چشم با ماندگاری طولانی مدت 12 ساعته

مجموعه SEPHORA
sephora.com
12.00 دلار
اکنون خرید کنید
این برنده قبلی جایزه زیبایی دستیابی به موفقیت ، بهترین آزمایش مایع توسط آزمایشگاه زیبایی انتخاب شد. یک تست کننده گفت: "این کار آسان ادامه می یابد - اما خیلی مرطوب نیست ، بنابراین اشتباه کردن دشوار است - و بدون لکه گیری تمام روز را روشن نگه می دارد."

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


9
مایع محرک
خط چشم مایع قابل انعطاف Grandiose

LANCÔME
sephora.com
32.00 دلار
اکنون خرید کنید
از این برنده جایزه GH Beauty Breakthrough می توان به صورت مستقیم یا چرخشی با زاویه 35 درجه استفاده کرد تا به هر گوشه خط مژه برسد یا ظاهری بالدار ایجاد کند. دسته خمشی Lancôme مانور در اطراف چشم شما را آسان تر می کند ، به علاوه فرمول مایع ماندگار است و انتقال نمی یابد.

10
مایع ابتکاری
آستر مایع ColorStay Exactify

REVLON
ulta.com
7.19 دلار
اکنون خرید کنید
این برنده جایزه GH Beauty Breakthrough دارای یک اپلیکاتور دایره ای (مانند برش پیتزا) است که به شما امکان می دهد روی یک خط بی عیب و نقص و دقیق بمانید. آزمایش کنندگان امتیازهای تقریباً عالی محصول Revlon را برای استفاده روان بدون جست و خیز به آنها داده اند. یکی گفت: "چرخ یک خط نازک و واضح ایجاد می کند." "شما می توانید از طریق اقیانوس شنا کنید و این خط چشم از بین نمی رود!" دیگری گفت.

11
بهترین خط لاین
خط چشم ژل با لباس بلند

BOBBI BROWN
sephora.com
28.00 دلار
اکنون خرید کنید
اگر می خواهید یک فرمول ژل را امتحان کنید ، با این فرمول شروع کنید: "من از استفاده آسان این محصول تعجب کردم" ، یک آزمایش کننده گفت. "من قبلا هرگز از خط چشم قلم مو و ژل استفاده نکردم ، اما به هیچ وجه سخت نبود." به علاوه ، 6 ساعت بدون لکه گیری ادامه داشت.

12
بهترین قلم ژل
آنها واقعی هستند! آستر Push-Up

سود
sephora.com
24.00 دلار
اکنون خرید کنید
ترکیبی عالی از مداد و ژل ، آستر Benefit’s تمام مزایای فرمول ژل را بدون نیاز به ابزار اضافی به شما ارائه می دهد. ما متوجه شدیم که این رنگ فوق العاده غنی است و بدون لکه و محو شدن روی درب ها صاف می شود. به دلیل طراحی منحصر به فرد ژل پیچش ، هنگام استفاده از محصول ، یک منحنی یادگیری کمی وجود دارد ، اما به محض تسلط بر آن ، نتایج بی نظیری کسب خواهید کرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com